Over Syntec
Je werk is belangrijk. Dat snappen wij als geen ander. Daarom kiezen we bij Syntec voor een persoonlijke aanpak, zodat we altijd de best passende vacatures voor je vinden. Ons netwerk in de wereld van techniek en zorg & welzijn is zo groot, dat er altijd wel uitdagend werk bij jou in de buurt te vinden is.
Opgericht in 2005
Syntec is opgericht in 2005, met als doel om te bemiddelen tussen opdrachtgevers en kandidaten in de technieksector. Onze persoonlijke aanpak bleek succesvol! Technische mensen werden te vaak als nummertje behandeld, en dat past niet bij ons. Het duurde dan ook niet lang voordat onze werkwijze zich uitbreidde naar de sector zorg & welzijn, waar mensen ook vaak niet de behandeling krijgen die ze verdienen.
Nu kun je bij Syntec terecht voor de meest uiteenlopende projecten bij de meest uiteenlopende opdrachtgevers. Of je nu een voorkeur hebt voor uitzenden, detacheren, een vaste baan of een klus als zzp’er, Syntec doet het gewoon voor je. Zonder opsmuk, zonder gedoe, gewoon precies zoals het hoort.
Maak kennis met ons team
Dave Bosgraaf
AccountmanagerIk ben verantwoordelijk om opdrachtgevers te voorzien van technische vakkrachten voor hun projecten in de regio’s Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Zeeland, Brabant en Limburg. Dit doe ik vanuit ons kantoor in Haarlem. Mijn werk is ontzettend afwisselend, en dat inspireert enorm. Bovendien krijg ik de vrijheid om te ondernemen, en dat zou ik niet willen missen.
In mijn vrije tijd ga ik regelmatig naar de sportschool of naar de Kuip. Verder bezoek ik allerlei evenementen die me aanspreken, van concert tot tentoonstelling.
Peter Kruger
AccountmanagerIk werk bij Syntec als accountmanager Scheepsbouw en Constructie voor de regio Groningen en Drenthe. In die rol heb ik contact met kandidaten en opdrachtgevers, om zo vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Ik vind het persoonlijk contact met klanten en medewerkers erg leuk en word er blij van als er een goede match is. Daarnaast de afwisseling tussen accountmanagement, plannen en het binnenhalen van de juiste mensen.
In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met mijn vrienden en familie, bijvoorbeeld naast de barbecue of op een festival.
Maarten van Buuren
Hoofd administratieAls hoofd van de administratie zorg ik ervoor dat alle administratieve processen binnen Syntec op rolletjes lopen. Een belangrijk onderdeel daarvan is de tijdige en correcte urenverwerking voor medewerkers en klanten. Het is elke week weer leuk als dat allemaal foutloos en soepel verloopt.
Ben ik niet aan het werk, dan pak ik graag de racefiets voor een zonnig ritje door de provincie.
Rick van der Struik
Financieel administrateurBinnen Syntec ben ik als salarisadministrateur hoofdzakelijk verantwoordelijk voor alle uitbetalingen en het afhandelen van eventuele vragen hierover. Daarnaast hou ik me bezig met ziekmeldingen, contracten maken en werkkleding bestellen. Dat mensen dankzij mij op tijd hun salaris krijgen, geeft me veel voldoening en vind ik belangrijk. Daarnaast vind ik het leuk om collega’s, kandidaten en opdrachtgevers zo goed mogelijk te helpen als er vragen zijn.
Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin, vrienden en familie. Ik hou van een feestje en ben F1-fan!
Bas Hermse
Financieel AdministrateurSamen met Rick zorg ik voor de financiële administratie, en betaal ik onder andere wekelijks de uitzendkrachten en zzp’ers die voor ons werken. Ook verwerk ik de inkomende betalingen voor onze verkoopfacturen. Het is leuk en belangrijk werk om de verloning van uitzendkrachten en het betalen van de facturen van zzp’ers op tijd en foutloos te doen. Als iemand zich meldt met een vraag, dan is het ook leuk daar snel en goed op te reageren, zodat iemand helemaal tevreden is. Daarnaast waardeer ik de samenwerking met Rick en de vrijheid om ons proces verder te verbeteren.
In mijn vrije tijd klaverjas ik graag of speel ik graag bordspellen met vrienden, onder het genot van een goed glas wijn. Eerder vond ik gamen ook leuk, maar met drie kinderen is hier geen tijd meer voor.
Martijn van Kesteren
TeamleiderAls teamleider ben ik verantwoordelijk voor het opleiden, aansturen, coachen en stimuleren van planner-recruiters en accountmanagers. Ook ben ik verantwoordelijk voor het contractmanagement en betrokken bij bestuurs- beleidsvraagstukken. Daarnaast doe ik nog wat dingen op het gebied van onder andere de planning en werving & selectie. Ik vind het leuk om gezamenlijk te werken aan successen met vakkrachten, opdrachtgevers en interne medewerkers, waarbij we streven naar goede beloningen en mooie project- en bedrijfsresultaten.
Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin en familie. Met twee jonge kinderen is de accu aan het einde van de dag soms aardig leeg, maar als het even kan zit ik ook graag in de kroeg met vrienden. Ik ben verder een liefhebber van Engels voetbal en Formule 1.